Aangezien ik ook grootse plannen heb met mn rollatje zal ik ook maar een topic starten ivm mijn aanpassingen
Ik moet jullie wel op voorhand zeggen, ik ben pas 19, werk nog maar een jaartje, en zo'n groot budget heb ik nog niet voor handen spijtig genoeg
Mijn wagen: een Corolla E12 (2005) sportline, 1.4 diesel D4D (90pk), uitgerust met TTE dakspoiler, sensoren in achterbumper en een trekhaak.
Hier een foto van bij de aankoop, gsm kwaliteit (heb hem tweedehands, stond 27.000km op de teller, was toen 2 jaar jong)

Wat ik reeds heb gedaan/veranderd aan de wagen:- Interieur neon geplaatst, vooraan, 4 buisjes verbonden aan 1 schakelaartje in de sigarettenaansteker
(foto1) (foto2) (foto3)- Tenzo-R hoesjes (zwart) aan de gordels
(foto)- Blue Vision voorlichten gestoken, 4000k (nog geen foto genomen)
- 5 Year Warranty sticker van achterruit verwijderd (alsook het bordje dat op de volgende foto aan mn raam hangt

)
(foto)- Achterkant van de wagen gecleaned (enkel toyota logo nog)
(foto)- Achterste zijramen + kofferraam getint tot 5%
(foto)- Set alu Sparco pedalen geplaatst
(foto)Wat ik nog ga doen aan de wagen:- Trekhaak eraf halen
- Mooie T-Sport voorbumper
- TTE Uitlaat
- Mooi setje nieuwe alu velgen
- Verlagen
Ik zeg er wel direct bij, ik heb niet echt veel verstand van auto's uit elkaar halen, motor onderdelen, hoe te werken met polyester, ...
Ben laat ons zeggen een kleine snob, maar ben gewoon een enorm liefhebber van auto's, alsook van het "tunen" ervan (bij mijzelf vooral de buitenkant

)
Mijn voornaamste doel: mijn corolla tot een uniek stukje staaltje schoonheid ombouwen

Reacties vind ik leuk, tips ivm mijn plannen nog meer
Meer foto's komen binnenkort
Groeten, Jonas