vandaag nog wat lekker vlijtig verdergeschuurd en...
bij deze verklaar ik de booskijkers als spuitklaar
Overzichtje van de nieuwe snoet:
Detail linker koplamp:
Detail rechter koplamp:
Een technisch probleempje, dat ik zo goed mogelijk heb proberen oplossen, was dat mijn motorkap niet 100% recht meer ligt nadat mijn garagist deze winter een nieuwe voorruit had geplaatst. Aan de linkerkant zit die precies iets meer achteruit dan aan de andere kant. Én de linker koplamp zit iets meer naar voor gekanteld dan de rechter. Ik heb destijds nog geprobeerd de motorkap terug recht te leggen, maar tevergeefs. Misschien toch nog iets kunnen verbeteren, maar toch niet helemaal...
Daardoor is de linker booskijker bovenaan iets langer dan de ander. Maar door de linker booskijker bovenaan wat schuiner te schuren, heb ik dit wat proberen compenseren. Dus echt opvallen doet het niet meer, toch? (op de foto's is het dieptezicht waarschijnlijk niet echt optimaal)
Als ik morgen tijd heb, ga ik na het werk langs de spuiter (hopelijk is die niet net met verlof).
En dan wordt het deze week wel eens tijd om nog eens de auto te wassen. Da's wel weer een aantal weekjes geleden door al die schuurwerken
Heeft iemand een tip hoe ik die kijkers dan kan vastplakken? Het moet nog afneembaar zijn, want je weet nooit met de keuring, maar toch stevig genoeg want ik wil die uren werk niet langs de baan verliezen
Dan zou ik nog iets willen kleven tussen de kijkers en de motorkap, zodat die niet gans de tijd ertegen zit te tikken. Ik merk nu wel dat zonder die rubbers rond de koplampen de motorkap bij elke put in de weg toch wel ligt te trillen. Iemand een ideetje wat ertussen kan?